I'm back!

Även fast jag försöker hinna med skrivandet så tar jobb, kompisar och annat skoj upp min tid.
Men jag lever och jag har det fortfarande bra! Trivs som fisken i vattnet som Carolina skulle uttrycka det.

Jag har njutit fööör mycket här dock, jag har gått och blivit FET, F E T!
Jag måste fan börjar träna bättre, men jag finner 0 motivation till det i denna sköna, underbara land.

Fick en fråga om hur jag ska fira jul iår, och det blir som vanligt, utomlands. Det har blivit ett vana och inget ovanligt överhuvudtaget.
Mamma och pappa är så söta och skickar små julpaket och julhälsningar och jag och mina tjejer äter god mat hela dagen och dricker med måtta (för en gångs skull), det ska man ju faktiskt på julafton.
Sedan byter vi julklappar, sätter på en svensk julskiva och säger god jul till alla turister i området :)


Nu ska jag och Carro ut och äta, see you!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej Isabell!

Tråkigt att du inte hinner blogga så mycket, men tack goda gud för telefonkontakt :)

Hoppas allt är bra med er i värmen, i Sverige är det otroligt kallt! Funderar på en resa till Teneriffa i slutet på januari, finns det plats för att bo i er lägenhet då kanske? ;) Tur & retur 24 elr 31:e jan endast 2000 =) Annars finns det ett bra hotell som Johanna kollade på, Don Jose, du vet säkert vilket det är. Är det great eller?=)



Puss på dig, hälsa Carro, så festar vi loss tillsammans om en månad. Ha en bra fortsättning och ett bra nyårsfirande i en underbar miljö.



/Bea

2009-12-28 @ 19:53:11
Postat av: Madelene Nylander

Åh, jag blir så vis på dig! Hoppas att du har det bäst där nere, själv så åker jag ner till cypen och jobbar om fyra månader och blir kvar där i ett halv år :) Kram!!

2010-01-03 @ 04:57:23
URL: http://madelenenylander.blogg.se/
Postat av: andrea

Hej Isabell! Jag undrar om du hade kunnat mejla mig, har ett par frågor som jag vill ställa dig angående om spanien & jobb. Skulle uppskatta det jättemycket. Mejla mig på [email protected]



MVh

2010-01-09 @ 16:59:27
URL: http://andiibandii.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hej! Jag och en kompis har precis flyttat till teneriffa vi skulle garna vilja veta lite med om on och ni verkar ha det riktigt kul har! Maila mig garna om du kanner att du vill! :D

2010-01-17 @ 12:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0