frågestund nr 5

Vad är en promoter? :)
Som promoter är man anställd att dra folk till sin klubb. Killarnas uppdrag var först och främst att dra dit heta tjejer och tjejernas att dra dit heta killar med pengar :P Man fick locka med sprit, gratis inträde osv.

Vilken ålder gjorde du barkursen?
19 =) perfekt ålder tycker jag, föredrar att göra den när man är 18-21 år gammal.

Varför kläder du på alla killar? ska du få ännu mer sjukdomar, äckligt
Sköt ditt så sköter jag mitt sweety, jag har inga sjukdomar;)

Vad jobbar du med på Teneriffa? Reseledare?
Hur länge ska du vara där?

Läste också att du kommer från Usa, New york från början. Jag var i Albany som au pair. Du känner säkert till staden.
Har du alltid varit två språkig då och haft höga betyg i engelska eller har du tappat något av språket under tiden du fick lära dig svenska?

Ha de så bra!
Kramar Louise
Ja jobbar på en restaurang, först och främst som servitris =) Jag vet inte hur länge jag ska va här, men till februari eller något tror jag.

Åhja, jag känner gott och väl om Albany =) Min farfar bodde där bland annat, men han dog för några år sedan. Jag har alltid varit tvåspråkig då jag haft regelbunden kontakt med min bror och pappa som bor i Usa, så jag har inte tappat något.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0