härliga liv

Jobbet tar upp all min tid för tillfället, jag är glad att jag sitter här och skriver dessa rader just nu.
Har fått utökat schma, detta innebär att jag jobbar betydligt längre dagar.
Det finns inget för min som heter "jag började tidigt så slutar i bra tid" eller "jag hade sovmorgon i morses så slutar sent idag" nu är dagarna mer såhär, Jag börjar när det öppnar och slutar vid stängning!


Festandet är lugnt, men självklart dricker jag varje dag, så oroa er inte, jag kommer hem nersupen ändå;)

I helgen ska jag i alla fall fest, jag ska bli störtskön och kanonfull, dansa på baren, slå mitt rekord på 7 shotar i rad och spy som en kalv ;)

love me, hate me ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar din blogg!! tycker det verkar jättekul att resa

2009-11-04 @ 23:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0