jag stortrivs

Godmorgon Sverige, Spanien och världen!

Jag är riktigt glad idag. Har haft två jätteroliga utekvällar i rad, fredagen så festade vi på viking till en början, innan vi sedan begav oss mot Liquid tillsammans med ett par sköna reseledare från skandinavien.

På lördagen var jag en ganska stygg Isabell och drack HELA dagen, på morgonen tog jag en återställare, jobbade sen från 10-16, sedan båttur och en hel del dricka sedan jobbade jag på en klubb på kvällen och ja, det var det verkligen en hel del dricka.
Hur roligt som helst! Träffade några söta killar från NY som tydligen kände min bror på något vänster, världen är bara för liten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

het!

2009-12-01 @ 14:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0