Kom igen nu för fasen

Inte haft så här lite besökare för ens jag började blogga, hade typ 100 personer mindre som läst min blogg idag än va det brukar. Jaja, not my problem ;)

Dagen har varit en riktig jobbardag, jag gick upp tidigt, duschade, gick till jobbet, kom hem från jobbet, gick en skön och behövande promenad och några drinkar på balkongen när jag kom hem.
Jag har ersatt kaffet med drinkar, istället för 3 koppar svart kaffe och en cigg på balkongen blir det några drinkar, två cigg och en shot för att hålla uppe tempot ibland, så nyttig.

Nu ska jag handla lite gott och när Barro kommer hem ska vi bliii fulla:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att du bloggar, älskar dig blogg!

2009-11-12 @ 17:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0