Skräll?

Vi va ute igår jag och Sandra.. Men, varför tvekade vi ens började vi undra? Vi är ju faktiskt utomlands.
Efter ungefär 6 cigg-kedjerökning på balkongen ringde Carro och drog med oss ut.

Så kvällen tillbringades med kära Sandra, Carro och Julia.

Bilder kommer inte, för jag söp bort kameran,HAHA.
Jag ska snooo bilder från mina kära vänner nu ett tag ;) Föresten! Jag har tjatat på carro om att hon ska fixa blogg då jag vet att Ann-Cristin läser min blogg för att följa hennes dotters liv, men det går inte bra.

Jag fick inte säga det här men Carro sa: Vad skulle jag skriva om? Alla 150 ligg jag haft den senaste veckan eller, tror inte det.
Den människan är den skönaste som finns :D

gammal bild på världens sötaste människor

Kommentarer
Postat av: Madelene Nylander

Åh, fy fan vilket roligt jobb som dansare!!!!! :D Avis på dig!! ;)

2009-11-26 @ 23:20:08
URL: http://madelenenylander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härlig blogg du har Isabell, hoppas du har det fint där nere, här hemma är vädret kallt och blåsigt.



kramkram janet

2009-11-27 @ 15:37:04
Postat av: julia

Hola Senorita, Que Pasa???

2009-11-27 @ 23:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0