workpic.

Fått lite frågor på vad jag arbetar som här i Teneriffa, jobbar på en restaurang tillsammans med min bästa vän Carolina, jobbar även som inkastare och dansare på lite olika klubbar men bara någon gång ibland :)


Bild från vår kära restaurang :D avnjuter maten!


Mig och kollegor :)


Inkastare (bild från i början, vit som ett lakarn)


Going down, down ;) jag och Sandra


(Mamma, blunda) Sandra, jag, Teresia


Having fun


Hur roligt jobb som helst, speciellt att ha så varierande arbete. Tveka inte på att åka hit, utan det är bara till att "gört".


xx


Kommentarer
Postat av: charles

Hello dear little sister.

Daddy said that you where writing at this side. Your picturs, hm, if I were in present I would stop you, no one will look at my sister ass, take care and don´t do any stupid thinks.

love you sister.



ps. I have changed number, please dial daddy for my number and to talk, he misses you alot.



ha det bra isabell, halsa pa sa fort du kommer till US igen

2009-11-26 @ 16:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0