Dags att svara på lite frågor


Vilket spännande liv du verkar ha

Vart jobbade du i somras?
Tack, jag älskar mitt liv!
I somras jobbade jag i Spanien hos en underbar familj.


Hur kommer det sig att du lyckats få så mycket jobb?:O
Som reseledare och servitris och promoter och barnflicka?
vad läste du för program på gymnasiet?

Jadu, folk vill anställa en söt, galen, erfaren och kunskapsfull tjej som mig, nej, jag kan inte svara på hur jag lyckas få så mycket jobb men A och O till ett bra jobb är ju kunskap. Jag gick inte på gymnasiet, utan flyttade till USA som 16 åring och gick på en skola med inriktning -Travel & Tourism. När jag gått där i två år så åkte jag till Spanien och gick en reseledarkurs där man även fick lära sig Spanska. Efter det har jobben trillat in och jag har fått jobb som reseledare, jag har gått barntenderkurs och fått jobb som bartender, jobbat som servitrise, promoter och barnflicka.


såg dig på stan, fan va ful jacka du hade
Varsegod att tycka illa om min jacka, jag bara skrattar åt dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är du tillbaka i stan?

2009-10-04 @ 11:20:43
Postat av: moa

Härlig blogg.

Vill också bli reseledare. Vad har du jobbat som för reseledare och på vilka ställen?

2009-10-04 @ 11:21:27
Postat av: Anonym

lite frågor om dig.

vart bor du? hur lång är du? vikt?

vad hatar du? vad älskar du?

2009-10-04 @ 12:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0