70 ärliga frågor om dig själv

1. Vilket är ditt mellan namn? Julia
2. Vilken tid gick du upp i morse? 09.30 för en morgoncigg & svart kaffe
3. Är du i ett förhållande nu? Nej
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -
5.Om nej, vem var du tillsammans med sist? Ryan
6. Får man fråga varför det tog slut? Han bor i USA, jag åkte och jobbade i Spanien, långdistansförhållanden är INGET för mig.
7. Har du haft ett seriöst förhållande? ja
8. Vem vet mest om dig? Carolina, helt klart
9. Vad gör du på fredagskvällar? Festar?
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Dirty dancing
12. Har du någonsin varit full? haha, lamaste frågan jag varit med om, har nog vart med full än nykter dessa år ;)
13. Har du testat droger? Nej, starkt av mig då jag arbetat i en miljö med droger runt omkring mig
14. Röker du? Ja, min enda last ;)
15. Snusar du? Nej, killgrej enligt mig
16. Saknar du någon just nu? Som fan, Amanda, min bitch Steff och pappa
17. Hur mår du idag? Bra, pigg och glad med en drink i handen! utgång på G
18. Hur många tabletter tar du dagligen? ingen
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? var i USA.
20. Bästa minnet från sommaren? Oj!! Måste vara båtresan som bestod av X-antal sexlekar, galna upptåg och galna tjejer!
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Spanien
22. När var du där? Somras
23. Är du rasist? Absolut inte, jag älskar folk från olika länder, andra människor inspirerar mig
24. Har du helt svenskt ursprung? Nejnej åter nej
25. Om nej, vart kommer du ifrån? Mamma från sverige och pappa från USA, jag kallar mig själv ett utomlandsbarn, jag var född till att leva detta liv.
26. Föredrar du svenska eller utländska tjejer? Båda, ge mig lite av allt och jag har fått min egna lilla dosa, perfektion
27. Ser du fram emot någonting just nu? Teneriffa! Inte lång tid kvar nu!
28. Sköter du skolan? Jag va grym i skolan kan jag tala om;)
29. Vad hade du för betyg förra terminen? jag säger såhär.. ingen fick bättre ;)
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? A+ (Betygen i USA utgörs av en skala om elva grader)
31. Vilket ämne var det? De flesta
32. Har du fått IG på ett prov? Nej, skolan har alltid varit en hög prioritet
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej, knappt rört ett instrument
34. Anser du dig vara intelligent? ibland får man höra det av andra iallafall
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Oj, haft många bra stunder. Men kanske får säga barskolan för tre år sedan, då jag träffade Steff, har aldrig varit med om någon bättre och galnare människa, och vet ni? Vi var exakt likadana!
36. Har du mått jättedåligt psykiskt? Nej
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Absolut inte
39. Har du haft sömnproblem? Det har jag nog haft
40. Hur ofta gråter du? När jag saknar mamma eller pappa, på fyllan någon gång, men jag är en bra person med mitt liv under kontroll
41. Vad gör du när du mår dåligt? ser till att må bra, vill inte vara äcklig och må dåligt
42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? mamma eller carolina
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? nej, jag trivs som jag har det nu
44. Vilken klass går du i nu? klass1, eliten;) ingen klass.. lääänge sen skolan höll på
45. Vilken skola? palla
46. Har du varit otrogen någon gång? Ja
47. Har någon varit otrogen mot dig? Ja, brydde mig inte ett skit, jag var det först ;)
48. Är du stolt över dig själv? Ja, jag är hur stolt som helst! Att jag lyckats såhär, fyfan vad jag är bra
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag aldrig ger upp, är så social som jag är och har den utstrålningen som jag har
50. Vad får du ofta komplimanger för? bröst, leende, kläder, intelligens
51. Har du lätt att få folk att skratta? ja, absolut
52. Cider eller ÖL? jag dricker allt
53. Har du några talanger? jag lärde mig prata bra spanska på en sommar, det kallar jag grymt?
54. Vet du om någon är kär i dig? alla är, I know it ;)
55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? Önskar jag hade bättre kontakt med dem, men det är ganska stor ålderskillnad, min ena bror är 32 och studerar i Japan och min andra är 34 och bor i USA. Jag är en liten sladdis..
56. Vad står det i ditt senaste sms och vem var det ifrån? Kommer till dig vid nio, plocka fram vinet tills dess ;)
57. Hur lång är du? 1.67 cm
58. Vad har du för ögonfärg? bruna
59. Vilken storlek har du på kläderna? S
60. Vem litar du på till 100%? Carolina, Steff, Mamma, Pappa
61. Har du några piercingar? Ja
62. Om ja, vart någonstans? naveln och öronen
63. Om nej, vill du ha några?  -
64. Vad har du för skostorlek? 38
65. Vad är ditt framtida jobb? reseledare kanske
66. Vad är din favorit mat? sushi
67. Har du några husdjur? njae, inte jag själv men pappa har stor gård i USA, men där är jag inte så ofta
68. Om ja, vad för några? Hund & hästar
69. Vad är du rädd för? ofräsha människor
70. Berätta om ditt framtida liv? forthoppningsvis så blir det reselivet ett tag till sedan hoppas jag på ett Anna Anka liv ;)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jaha.. Vilken tur, det måste ha varit super roligt! Ska du stanna kvar i Sverige nu eller ska du åka vidare igen? =)

2009-10-10 @ 02:33:35
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0