feelings


Hemma från jobbet nu, möttes av en tom lägenhet, miss Carolina is fucking tonight (ursäkta mamma, men det stämmer faktiskt, HAHAHA.)
- Isabell, lova att inte att skriva detta i din jävla blogg som du sitter vid dag och natt nu bara, va det sista jag hörde innan Carro gick, men synd gullet, jag är så jävla taskig ;)

Vet ni något annat? Jag saknar min ena storebror jävligt mycket just nu. Jag brukar aldrig sakna mina bröder, har inte haft bra kontakt med dom någon gång, träffar nämligen min ena bror 4 gånger per år och den andra brorsan typ 1 gång per år. Men idag saknar jag dom så mycket, speciellt Charles.






Sen saknar jag älskade mamma


och pappa


och LYXLIVET i USA
'

Kommentarer
Postat av: Madelene

Tack så mycket, jag har köpt den på Gina Tricot för 199:- Älskar den affären :)



Va roligt diu ser ut att ha!! :D

2009-10-30 @ 11:02:37
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0