frågestund

pratar du helsvenska hela tiden eller tappar du ord som många som bor utomlands kan göra, så du pratar lite svengelska?
Jag pratar helsvenska. Jag har bott i Sverige från att jag var 5-16 år sen så flyttade jag endast till USA i 2 år. Sen har jag jobbat med skandinavisk personal så jag pratar ju svenska mestadels utomlands också.

knullade du runt där nere? knullar du runt på alla ställen?? hur många har du haft sex med och hur många könssjukdomar har inte du vid detta lagret? vidrigt
nej, bara för att man jobbar utomlands behöver man inte knulla runt, jag kan absolut erkänna jag har gjort det utomlands, men det är normalt. hur många jag haft sex med är en personlig fråga kära du, om du verkligen har behov att veta det kan du fråga mig personligen. Har absolut ingen könssjukdom, finns kondomer! Sen testar jag mig med jämna mellanrum ändå, så det är lugnt.


den gamla vanliga isabell, hur kan du med att va sån? du beter dig som 16 år
Jag är mig själv och det funkar. Tycker du jag beter mig som 16, tyck det, jag är mig själv, något du också borde prova på, coward! 


jobbade du som strippa i magaluf?
Nej, jag har endast gått en bartenderkurs i Magaluf för 3 år sen och jobbat som reseledare i Alcudia som ligger ganska nära Magaluf förra året, aldrig som strippa, men jag har besökt både en strippklubb och strippstång i Magaluf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0