frågestund


Jag tycker det är så underbart sött att ni vill ta del av mitt liv. Till och med ni anonyma som skriver negativa saker, ni är väl för söta, sitter inne på min blogg och skriver.

lite frågor att svara på:

varför är du tillbaka i stan?
Hälsar på mamma.

Vill också bli reseledare. Vad har du jobbat som för reseledare och på vilka ställen?
Som reseledare tar man hand om gästerna, så jag tog emot på flygplatsen, fanns till hand om gästerna vill ställa frågor, höll i träffar, hängde med på utflykter och så. Har jobbat som reseledare i spanien (teneriffa och malaga)

lite frågor om dig.
vart bor du? hur lång är du? vikt?
vad hatar du? vad älskar du?

Vart bor jag.. jo, den frågan ställer jag mig själv också.
Jag är resandefot, jag jobbar utomlands på olika ställen till största delen av året. Förra vintern jobbade jag i Teneriffa oktober-februari, sen hälsade jag på pappa i USA i 1,5 månad sen så åkte jag och jobbade i Spanien maj-september och nu är jag hos mamma i stockholm. Så, mitt hem är utspritt, jag far runt. Jag är 167cm lång och väger 53-54 kg.
Jag hatar att känna mig ofräsch, typ att man inte tränat på länge eller äter för mycket eller inte duschat. jag älskar min släkt och vänner.

riktigt snyggt! vart är kläderna köpta?? (inlägget slappa söndagar)
Dom är köpta i NY, tröjan är ifrån forever 21 och byxorna från Scoop

hörde att du flyttade ifrån sverige för att du inte kom in på gymnasiet, stämmer det?

HAHAHA, verkligen inte. Jag flyttade ifrån Sverige för att jag hade hittat en kanonbra utbildning, som även låg i närheten av där min pappa bodde.

hahaha, rykten stämde. du är tillbaka i stan och har startat en ny blogg, du är sanslös.
va du för feg för att ha kvar den andra eller? bara för att folk inte tyckte om ditt sätt. fattar inte hur folk kan anställa dig till jobb

Jag är tillbaka och alla verkar vara så intresserade av mitt liv att dom letar upp bloggen också, är det inte underbart ;) Kunde väl ha kvar den, men ville inte det, punkt slut. Folk anställer nog mig för att jag är en duktig individ, inte feg som skriver anonyma inlägg.

du bara tror att du är något, du skulle inte komma någonstans utan din pappa, bortskämda unge
haha, älskar er anonyma personer också.. inte
pappa hjälpte mig in på den skolan jag ville gå på, han ville betala min utbildning eftersom jag levt med mamma så länge. Efter det har jag jobbat på mycket olika ställen och jag har samlat ihop mycket egna pengar. Om han säger att han vill betala min flygbiljett elr så, så tackar inte jag nej.

viktprat på denna bloggen också, tror du ärligt talat att du blir tjock om du äter mat??
du är redan för smal????

tror inte att man blir tjock av mat nej! jag äter alltid det, men idag var jag mätt av två bullar jag åt och anser att det räcker, sen kan jag äta mer till kvällsmat.
för smal, nej, exakt lagom.

vart gick du bartenderkurs? fick du jobb direkt efter och har haft användning av det? :)
jag gick en bartenderkurs i magaluf för 3 år sen och jag hade superkul. Nej, jag fick inte jobb direkt efter, men jag sökte inte det heller. Sökte ett servitrise jobb istället. Jag har inte jobbat så mycket som bartender, endast gått kursen och gjort några små jobb i USA, men kursen hjälpte mig på mer sätt, lättare att få jobb på restauranger.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Jag har ett STORT problem med att bestämma mig för om jag ska vara blondin eller brunett. Och nu behöver jag DIN ÅSIKT. Gå in på min blogg och se bilder på båda alternativen och rösta! Tack på förhand! :)



Kram

/Rebecca

2009-10-04 @ 15:20:09
URL: http://beccibabe.blogg.se/
Postat av: madelene

fin du är. kram

2009-10-04 @ 17:28:02
URL: http://madelenystedh.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag är så stolt över dig gumman. Att du står upp för dig. Fortsätt så, mamma trivs att ha sin lilla dotter på besök.

2009-10-04 @ 17:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0