frågor

Har fått en del frågor om hur jag har det här i Teneriffa, vad jag gör på dagarna och så, tänkte svara lite.
Jag jobbar som servitris tillsammans med mina kompis Carolina. På dagarna jobbar vi en hel del annars badar vi, solar, kanske hyr en bil och åker någonstans eller något annat skoj. Vädret är bra, haft lite molninga dagar, men allt slår väl Sveriges regniga väder, right?

Äääälskar detta livet :D


Es divertido estar aquí con vosotros vuestro. Nosotros tenemos ir pronto nuevamente Isabell!
Hope you understand my little cute swedish girl.
Es imprescindible Teresa, yo entender;)


snygg klänning, köpt? (inlägget Godnattens)
Den är köpt i Spanien i somras, tack=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0