framme i Teneriffa :D

På flygplatsen mötte Julia upp oss, en tjej som Carro känner väl som bor i Los Cristianos. Tillsammans med henne och några andra svenskar tog vi bussen till Los Cristianos. Sedan träffade vi de andra arbetarna och åt supergod mat på restaurangen. Imorgon väntar genomgång av olika regler, kök, servering osv, kommer bli jättekul.

Nu ska vi snart gå ner till restaurangen som vi kommer tillbringa X-antal dagar och kvällar på under
denna resa, kommer väl bli vårt andra hem. Där ska vi ta oss en och annan tequila har vi fått meddelande om, haha, de är hur mysiga som helst här!

Vi bor ca 50 m bort från restaurangen i ett ganska simpelt boende. Vi delar rum och har det ganska mysigt.
Har börjat packa upp lite smått, de viktigaste i alla fall, datorn då, som ni märker ;)

Jag ska vara riktigt aktiv under denna resa och berätta om mina arbetsdagar, undrar ni något så är det bara att fråga, jag ska svara er så gott jag kan.

Dags att bli full och dum igen, ses i dimman ;)

Lite bilder på hitresan :D Jag & en söt Caroline som inte syns HAHA!

Kommentarer
Postat av: mandi

snygging :D hoppas du har det bra:DD:DDDDDD

2009-10-17 @ 01:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0