Godmorgon

Gårdagens fylla säger jag bara, ojojoj.

Nu ska vi ta en taxi tillbaka till Los Cristianos, våran minisemester är tyvärr slut, bilder från helgen kommer sen, jag looovar =)

 


Fick lite söta frågor om jobb, tänkte svara på dem.

berätta lite mer om reseledarkursen du tog, och om det finns någon hemsida? är intresserad,:)

plus vad tkr du man ska söka job som om man vill festa också`? är man bartender så kan man inte festa så mkt=/ resturang kanske? men när stäger dom så man kan gå ut?

 

Jag har jobbat som reseledare för ett amerikanskt resebolag som heter STA travel. Du kan läsa lite grann om det på denna sida http://www.statravel.com/cps/rde/xchg/us_division_web_live/hs.xsl/jobs-in-spain.htm.

Det va en otroligt rolig utbildning, men den kräver även väldigt mycket från dig som person. Man måste vara väldigt seriös, ta jobbet på allvar och vilja lära sig, för det är väldigt mycket som ska läras. Jag va också "tvungen" att plugga Spanska samtidigt så att va duktig på språk är bra.

Om du vill festa samtidigt så rekommenderar jag dig att jobba som inkastare. Som inkastare så ingår det i jobbet att dricka och festa.

Restaurangjobb går också bra, jag brukar jobba som längst till 11, så har man hela natten fri.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, va kul! tack för informationen. Väldigt intressant och läsa om

2009-10-24 @ 16:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0