helt crazy

Hade en livlig diskution om min blogg med mamma förut. Mamma tycker det är riktigt roligt att jag har en blogg, men hon tycker att jag borde ha en blogg som endast hon kan läsa. Lite halv tråkigt tycker jag dock, en blogg som mamma läser en gång i veckan känner man inte så mycket för, eller hur?
Mamma tycker i alla fall inte att det är nyttigt med alla negativa kommentarer, men jag försöker få henne att förstå att jag inte bryr mig ett skit.
Antingen hatar man mig eller älskar mig, och vilket val kan gör får man själv välja ;)

Jag älskar mig själv, jag är helt galen!
Lite bilder från Magaluf förra somarn.

Hur många åker magalufgungan med endast trosor? haha, bara jag va?

hur många går upp och dansar på en strippstång i en tråkig, gammal spansk bar?

hur många kissar i en fotrengörare?


crazy är ordet

Kommentarer
Postat av: Anonym

den gamla vanliga isabell, hur kan du med att va sån? du beter dig som 16 år

2009-10-05 @ 09:09:03
Postat av: Anonym

den gamla vanliga isabell, hur kan du med att va sån? du beter dig som 16 år

2009-10-05 @ 09:09:10
Postat av: amanda

haha, du är grymt skön Isabell!

en dos av dig lite senare skulle sitta bra, hinner du träffas?

jobbar till tre men sen kan jag, ring!

2009-10-05 @ 14:10:33
Postat av: Anonym

jobbade du som strippa i magaluf?

2009-10-05 @ 14:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0