Isabell har varit duktig

Hade ställt klockan på nio i morse för att ta en ordentlig promenad. Så jag glev upp, tog mig ett glas vatten och en halv banan, satte på mig joggingskorna, satte på mp3n på max och började gå.
Sen hem och duscha och vidare till mormor. Hjälpte henne med tvätten, maten och så.

Efter det hämtade jag upp mitt kusin barn Julia på skolan, och shit, det va länge sen jag körde bil i Sverige kan jag tala om! Men jag lever nu som tur är, så ingen skada skedd.

Jag hjälpte Julia med engelskan och så tog vi en tripp till stan. Hon har blivit så stor!!
Julia har alltid varit liten i mina ögon även fast det bara skiljer 5 år på oss ;)

Nu ska jag ringa Amanda, hon ville träffa mig!

LOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, dig i en bil igen, gör stockholm osäkert, gör det bara;) love you sweety

2009-10-05 @ 18:45:41
Postat av: Anonym

oj, skulle va från amanda :D

2009-10-05 @ 18:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0