Jag älskar mitt liv!

Jag och Carro har nu åkt till Playa de las Américas på lite extra semester :D Hur roligt och mysigt som helst.
Sitter här med min kanske 12 cider för dagen, men mår lika bra för det.

Nu ska vi på förfest hos grannarna och sedan går vi vidare till några grymma festställen :D Jag ser fram emot det:)
- Lär bli mycket fulla, mycket knolla och mycket lite hjärna skulle jag hälsa från en lite fullare Carolina ;) Jag förstår veeeerkligen inte vad hon menar med det.
(Mamma, det är lugnt ;))

Föresten, HAHA, mamma ringde från Sverige igårkväll helt förtvivlad, hon hade kollade på fråga Olle dokumentären där de tydligen hade filmat från Sunny Beach och visat hur jävla galet det egentligen är.
Försökte få lite vett i mamma och förklara att det är så det är, men att man tar hand om sig.
Men mamma tror att jag behöver behandligen eller något.
- Såfort du kommer till Sverige eller USA så måste du gå och prata med någon och kolla upp ditt alkoholintag och sjukdomar.

Visst, mammor är söta, men jag är 22 år och kan ta mitt eget ansvar, det har jag gjort hela livet så varför skulle jag inte det nu?

Bilder från kvällen kommer sen :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är äcklig, billig och horig.



du tror att du är något för att du jobbar utomlands, det enda du har är en säljande kropp. vem kan inte blinka lite åt killar och få dom vart man vill eller? vill inte ha ett horigt jobb som du. du knullar runt, inte konstigt att ingen i stan gillar dig. skärp dig, du skämmer ut oss svenskar

2009-10-22 @ 22:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0