JAG ÄR PÅ GÅNG


Min kära nya blogg har funnits i 2 timmar och ändå har jag ett antal besökare!
Jag måste va grym på att marknadsföra bloggen ;)


Just nu är jag hemma i Sverige, men endast för en kort vistelse. Sommaren 2009 spenderades i Spanien tillsammans men den underbara familjen Santana. Där jobbade jag som barnflicka, jag hjälpte till på familjens restaurang och på familjens båt som servitrise och bartender.
Ett jobb som detta har jag aldrig varit med om förut. Förut har jag nämligen jobbat för skandinaviska företag som reseledare eller för kända klubbar som servitrise, promoter eller bartender.

Skulle kunna sitta hela dagen att berätta om allt jag varit med om, men hur kul är det?
Bättre om ni skriver lite frågor så lovar jag att lämna så bra svar som möjligt.

Nu ska jag till gymmet, dags för ett välbehövt spinningpass!
I looove SATS, ett grymt bra gym! 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilket spännande liv du verkar ha

Vart jobbade du i somras?

2009-10-03 @ 15:42:39
Postat av: anonym

Hur kommer det sig att du lyckats få så mycket jobb?:O

Som reseledare och servitris och promoter och barnflicka?

vad läste du för program på gymnasiet?

2009-10-03 @ 16:01:45
Postat av: Sanna

tjo ^^ allt bra? Anmäl dig gärna till min veckans blogg tävling

2009-10-03 @ 17:08:09
URL: http://lolad.se/
Postat av: Anonym

hur kommer det sig att du flyttade till usa när du va 16? :S

2009-10-03 @ 19:20:08
Postat av: Anonym

vad är en promoter:)?

2009-10-26 @ 19:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0