Jag fick jobbet!

jag bara äääälskar mitt liv!
Nu är vinterresemålet bestämt, jag siktar in min på Teneriffa precis som förra vintern. Förra året jobbade jag i Playa de las Américas som är ett toppenmål! Men iår ska jag inte dit, utan jag åker till Los Cristianos som ligger ganska nära Playa de las Américas.
Har fått jobb på en mysig restaurang som heter Chill out.
Allt handlar om kontakter kära ni, min vännina Carolina jobbade på den restaurangen förra året vilket gjorde att jag bestökte den ett antal gånger. Drog iväg ett mail för någon vecka sedan till chefen och vips ska man dit nu i oktober för några veckors jobb tillsammans med Carro!

Imorgon ska vi till resebyrån för att boka hotell och flyg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

såg dig på stan, fan va ful jacka du hade

2009-10-03 @ 19:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0