Jobba på, jobba på

Har enbart varit här i 5 dagar men känns som typ 2 veckor, helt sjukt.
Jobbet rullar på bra, personalen är trevlig och turisterna likaså.

Sjukt samtal när jag jobbade idag, måste bara dela med mig HAHA.
Jag ska servera några fulla svenska turister runt 20+.
Kille 1- Varför luktar det nötter?
Jag - Du beställde kyckling med nötter
Kille 2 - Jag tycker mer det luktar som ditt rum gjorde inatt och brister ut i skratt
Kille 1 - Skojar du? Luktade det såhär ska jag aldrig mer knulla med henne
Kille 2 - Haha, skulle inte ens knulla med henne om det luktade solrosor
Kille 1 - Käft, ursäkta, men kan jag få något annat?
Jag - Vad skulle du vilja ha istället?
Kille 1 - Dig på toaletten.
Jag - Tyvärr så går inte det, jag föreslår att du provat maten och om den inte
passar får du gärna säga till, annars tycker jag den är jättegod.
Kille 1 - (smakar på maten) ÅH, detta vad mycket godare än sex, jag ska absolut
inte knulla med henne igen, ska ska hit och äta nötter för att komma.

HAHAHAH, ibland är det kul att jobba, ibland helt sjukt.




Jag & Carro slutade redan vid fyra idag så vi hyrde oss en bil och åkte runt lite! Hur mysigt som helst :D
Nu ska vi ut och ta oss några drinkar, så mysigt


Kommentarer
Postat av: Madelene

Så lite så, jag tycker det är respektlöst att kommentera anonymt. Jag nästan skäms för dom som gör det! Hoppas att du har det helt underbart i utlandet men mycket fylla, killar sol och festande, kram kram!

2009-10-21 @ 01:45:52
URL: http://madelenenylander.blogg.se/
Postat av: lisa

Låter hur bra som helst, jag och amanda kommer kanske ner om det finns några bra biljetter innan jul:D

2009-10-21 @ 21:11:51
Postat av: Madelene

Jaa, men den var så söt din kommentar :) Man blir så glad då man ser att det finns trevliga tjejer i bloggvärlden också, inte bara anonyma fegisar som är så avendsjuka att dom måste kommentera anonymt :)

2009-10-22 @ 02:34:07
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0