life is a party

Kortklädda tjejer, fulla killar, drink efter drink och shot efter shot,
sex, sex, sex, nakenhet, galenhet, en helt vanlig dag i Magaluf.


Klockan är fem på eftermiddagen, jag kommer precis hem från stranden tillsammans med min kompis Sandra. På hotellet är folk redan fulla, vi tar oss en cigg på balkongen och sedan går vi in i duschen.
Här finns inga gränser, gå runt naken med nya folk, låna allt från underkläder till kondomer från folk du träffat en gång, no limits, no stop.
Efter det gör vi i ordning oss och tillsammans med de andra börjar fyllan ta.

Vid ett går vi ut, fulla som svin efter att ha druckit drinkar som det vore vatten. Folk har sex som galningar, ingen bryr sig om konsekvenserna, alla lever i nuet.
Ute dansar folk som de hade sex med kläderna på, de hånglar upp 25 killar per kväll och har sex med 50 personer per säsong.

Det börjar nu bli ljus ute, man vinglar hem med antingen en kille som sällskap, fulla vänner som ber om efterfest eller helt själv och FÖR full.


Var bara tvungen att dela med mig av detta liv, helt underbart, ibland för mycket, men jag älskar det.
Detta stycke var en helt vanlig dag för mig när jag var i Magaluf förra somaren. Det är galet. Det är grymt. Det är fylla. Det är sex.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för berättelsen!

2009-10-09 @ 19:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0