Life is worth living

My dad asked me if I could wright something in English so he also could follow my diary, but.. Daddy, I'm sorry, this diary is connected to my Sweidsh friends and also my Swedish enemies, moahaha ;)

Så, nu fattar pappagubben ungefär 20% av vad jag skriver, men det är smällar man får ta när man har en halvsvensk dotter.


Jag kan säga en sak om dagen, FANTASTISK!
Går på gatan och träffar på Samuel! Samuel är en supersnäll kille som hjälpt mig in i detta underbara reseliv. Han tippsade mig om många bra ställen och hade kontakter som från början gav mig jobb.
Jobbade med Samuel i Cypern för några år sedan, men "tyvärr" har jag fastnat för Spanien nu så blir nog inga mer Cypern jobb för mig.
Spanien är mitt drömland, på vintern som på somarn.

Nu tänkte jag svara på lite frågor, så håll utkik och fortsätt ställ frågor! ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att mamma kan läsa i alla fall. Puss på dig

2009-10-09 @ 10:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0