Ofattbart

Precis hade ett långt samtal med Pappa. Så skönt att höra hans röst, var ju ett bra tag sen jag träffade den gamla gubben ;)
Hann ju tyvärr inte träffa honom nu innan jag åker iväg, men när säsongen på Teneriffa är slut ska jag absolut till honom.

Det är rätt jobbigt att leva ett reseliv, man tappar lätt kontakten med sina nära och kära eftersom man är borta så mycket. Jag brukar träffa pappa på våren och mamma på hösten, på somaren jobbar jag ju utomlands och även på vintrarna.
Någon gång ska jag fira jul i Sverige, för det finns ju inget mysigare än svenska julaftonar. Och jag ska fira sommar i USA, älskar vädret och det galna NY på somarn.

Kanske nästa år, kanske nästnästa, men snart, för länge sen jag hade ett vanligt liv..

Nu ska jag fixa iordning på mitt rum.
LOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt liv verkar hur spännande som helst.

Hur har du lyckats? detta är verkligen en dröm!

2009-10-07 @ 23:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0