slappa söndagar

Varit hemma i några ynka dagar och det känns både bra och dåligt. Det är hur underbart som helst att träffa mamma igen! Även min släkt och mina vänner.
Har inte hunnit med att träffa så många än, men om en liten stund har jag och Evelina bestämt att gå till cafeet Vurma, så ska strax hoppa på bussen från Nacka till lilla Vasaplan.

Det som är dåligt är att så fort man kommer hem igen så hoppar alla på en, din jacka är ful, varför är du hemma, folk glor och håller på. Talk to me face to face! jag bara skrattar åt er.

Dagens outfit!


Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt snyggt! vart är kläderna köpta??

2009-10-04 @ 12:09:32
Postat av: Anonym

hörde att du flyttade ifrån sverige för att du inte kom in på gymnasiet, stämmer det?

2009-10-04 @ 12:10:15
Postat av: Madelene

Jasså? Hade du Anders som chef då? Jag tyckete att det sög att jobbai Golden Sans så jag bytte till Sunny Beach i stälet! Det var mycket bättre :) Läste att du precis har kommit hem? Vart har du varit och jobbat nu? =) Kul med folk som reser runt!

2009-10-04 @ 12:45:19
URL: http://madelenenylander.blogg.se/
Postat av: tyvärr en gammal skolkambrat

hahaha, rykten stämde. du är tillbaka i stan och har startat en ny blogg, du är sanslös.

va du för feg för att ha kvar den andra eller? bara för att folk inte tyckte om ditt sätt. fattar inte hur folk kan anställa dig till jobb

2009-10-04 @ 12:59:17
Postat av: tyvärr en gammal skolkambrat

du bara tror att du är något, du skulle inte komma någonstans utan din pappa, bortskämda unge

2009-10-04 @ 13:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0