taggtaggtagg

Jag är taggad inför FEST!

Sitter här med en alldeles perfekt Absolut Lightness!! För er som inte vet vad det är så är det en drink, jag kopierar receptet från  www.cocktailguiden.com:

Absolut Lightness


4 cl Absolut Citron
2 cl Strega Likör
2 cl Creme de Bananes
2 stänk citronjuice

Skaka samtliga ingredienser med is i shaker och sila upp i ett välkylt cocktailglas. Garnera med en bit citronskal och ett gult cocktailbär.



Nu ska jag fortsätta fixa mig, dricka min otroligt goda drink och lyssna på Ke$ha- tik tok!

LOVE, vi ses i DIMMAN. I love fylla;) Ke$ha – Tic Toc




OBSOBSOBS: Jag har färgat håret mörkare, gjort en grymtsnygg förlängning och en supersnygg klippning. Allt detta utan att ni sett något ;) faktiskt lagt in bilder.. Nu kanske ni tänker mer på det när ni vet :D love me:D

Kommentarer
Postat av: emilia

ser god ut:)

2009-10-13 @ 19:42:00
URL: http://emiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0