Teneriffa dag 3

Jag ÄLSKAR mitt liv :D
Jobbet går kanonbra, alla är hur trevliga som helst! Fick prova på att jobba på riktigt några timmar i morsen, gick bra. Fick beröm av cheften vilket gjorde det ännu bättre :D

Slutade jobba redan 12 idag, var bara några timmars prov, så efter det har jag legat på stranden med Julia, hur skönt som helst.
Är hemma och mellanlandar lite innan jag går ut och äter med Julia :)

BILDER :D

blekfis första soldagen! jag & Teresa som också jobbar på Chill Out


Jag & Luna, jobbar på en annan resaturang i Los Cristianos. Detta är från en liten
utflykt igår, jag, Carro, Luna & Teresa åkte till La Playa de Graciosa för att bada.


Bild från idag, färgen kommer snabbt ;) älska mitt pigment.
Jag i underbara solen, här trivs jag!



Kommentarer
Postat av: sofia

Åh, jag är avundsjuk på er :D

Ni verkar ha det toppen:D

2009-10-17 @ 16:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0