varje steg tar mig närmare

Dagen har varit stressad.
Har hälsat på min kära mormor innan jag far iväg till nya äventyr, hon kommer även förbi en sväng på onsdag så jag hinner träffa henne en gång till innan jag åker.
Det är rätt sorligt att åka bort från alla igen, nu dröjer det nästan ett år tills jag får träffa mamma, mormor, mina kära kusiner och mina kära vänner igen, men har blivit ganska van.

En gammal vän jag stötte på idag frågade mig vart mitt hem var och jag visste ärligt talat inte vad jag skulle svara. Jag älskar alla vara hos mamma och pappa men inget av ställerna är egentligen mitt hem. Så, vad svarade jag då? Jo, mitt hem är där mitt hjärta befinner sig.
Jag kan meddela att personen i fråga fick sig en tankeställare..



Har börjat packa nu, köpt en massa nya spännande kläder och "bra att ha" artiklar, så snart är jag redo för Teneriffa!!! :D

Imorn är det fest, jag och Carro fixar kräftskiva, lovely.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0